מוהל מומלץ

מערכת שורש  ד סיוון, תשפד  6/10/2024

בשעה טובה! נולד לכם ילד חדש במשפחה? אין ספק כי מדובר באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בתקופתם של הורים רבים, אם לא הרגע המאושר ביותר
.......................

מוהל מומלץ

צילום: freepik

בשעה טובה! נולד לכם ילד חדש במשפחה? אין ספק כי מדובר באחד הרגעים המשמעותיים ביותר בתקופתם של הורים רבים, אם לא הרגע המאושר ביותר. נכון, עברתם דרך לא פשוטה, נכון, היו הרבה קשיים בדרך והנה הגיע הרגע לחגוג את הניצחון שלכם.

זמן לא רב אחרי הלידה כבר צריך למצוא מוהל מומלץ. תהליך הניתוח בברית המילה מאתגר הורים רבים משום שהוא מהווה ניתוח כירורגי לכל דבר ועניין. הבחירה במוהל מומלץ צריכה להיות כזו שאתם עצמכם שלמים איתה ורגועים בנוגע לבחירה. אין ספק כי לבחירה יש השפעה עליכם ועל התינוק עצמו – ולפיכך, יש לבחור במוהל מומלץ, כזה שאתם יכולים לסמוך עליו ואתם רגועים לגבי הבחירה בו.

בחירה במוהל שהוא גם רופא

משום שברית המילה הינה הליך כירורגי רפואי לכל דבר ועניין, ישנה חשיבות בבחירת מוהל המתמצא בהליך הכירורגי ובהשלכות שיש לו על גוף התינוק בשלב כל כך מוקדם בחיים. כיצד שומרים על התינוק כך שלא יינזק מהברית? כך שהתהליך יעבור בצורה הקלה ביותר עבורו?

רופא המתמצא בהשלכות של הניתוח על התינוק, יידע למזער את התהליכים הכואבים ולעבור את התהליך עצמו בצורה הטובה ביותר. מוהל מומלץ יידע גם להדריך את ההורים בתהליך שהם עוברים כך שהם יוכלו להיות רגועים בתהליך עצמו, להכין את עצמם ואת התינוק הרך לקראת החוויה.

בחירה במוהל בעל ניסיון בתחום יכולה להיות לא רק מרגיעה עבור ההורים אלא לא פחות מכך – תרופת ההרגעה של התינוק עצמו והבחירה החכמה ביותר. ד"ר בנימיני - רופא מוהל מומלץ שיכול ללוות אתכם בתהליך ברגישות ותוך מתן תשובות לכל השאלות העולות במהלכו. אם אתם חוששים או לא יודעים מה הן ההשלכות האפשריות של ברית המילה, אם אתם חוששים מהכאבים הנלווים לתהליך, אם אתם רוצים לתת לילד שלכם את האפשרות להחלים בצורה הטובה ביותר, בחירה במוהל מומלץ כמו ד"ר בנימיני - רופא מוהל מומלץ מבטיחה לכם את השקט הנפשי שאתם מחפשים ומבטיחה לכם כי ברית המילה תעבור בשקט המקסימלי האפשרי.

ככל שתקדימו להיטיב את התנאים שבהם יעבור התינוק את התהליך, כך תוכלו להיות הרבה יותר רגועים בערב עצמו בידיעה כי אתם שמורים ומוגנים על ידי ידיים מקצועיות ומנוסות. היכולת ללוות את התהליך ברוגע, כמו גם היכולת להפוך להיות המלווה האישי של ההורים לפני התהליך ובמהלכו, הינם בין הגורמים שיבטיחו לכם את ההצלחה של ברית המילה בלי שאתם תצטרכו להפוך עולמות.

אחרי הכל, אתם עצמכם מתרגשים אולי יותר מכל אחד אחר ואתם אלו שהרגשות שלהם משפיעים על התינוק, בין שאתם רגועים ובין שלאו. הבחירה במוהל רופא מומלץ היא בחירה בבריאות שלכם ובחירה בבריאות של התינוק – לברית עצמה והן לשנים הרבות הבאות לטובה וצופות לו עתידות.