שניפגש רק בשמחות - גמ"ח ציוד לאירוע מושלם!

מערכת שורש  ג סיוון, תשפד  6/9/2024

בשנים האחרונות גבר הביקוש לשירותי השכרת ציוד לאירועים במחיר סביר בישראל, הרי שבארץ יש המון אירועים שזו ברכה אבל יהיה קשה מאוד לחגוג אם אחרי מספר אירועים יגרם נזק כלכלי לבעלי השמחה
.......................

שניפגש רק בשמחות - גמ

צילום: freepik

בשנים האחרונות גבר הביקוש לשירותי השכרת ציוד לאירועים במחיר סביר בישראל, הרי שבארץ יש המון אירועים שזו ברכה אבל יהיה קשה מאוד לחגוג אם אחרי מספר אירועים יגרם נזק כלכלי לבעלי השמחה. אז מה הפיתרון? ארגוני גמ"ח ייעודיים להשכרת ציוד במחיר מסובסד. כן כן, יש דבר כזה - המשיכו לקרוא

ארגוני גמ"ח יוזמים הלוואות קהילתיות ומספקים גם שירותי השכרת ציוד לאירועים קטנים וגם לאירועים בינוניים, לרבות חתונות ובריתות, וכך עוזרים למשפחות לחסוך אלפי שקלים לפי נתונים עדכניים, רק כ-15% מהזוגות בישראל בוחרים בשירותי גמ"ח לצרכי החתונה שלהם, מה שמפחית משמעותית את הוצאותיהם הכוללות, למשל, השכרת ציוד לחופה, יכול לעלות עד 800-1300 שקלים, בהשוואה לשירותי השכרה מסחריים שגובים מעל 3000 שקלים. השכרת ציוד לאירועים של גמ"ח עדיין לא מוכר לכולם אך בהחלט יכול להגיע בעתיד להיות ספק מרכזי עם פתרון כולל 360 לבעלי השמחות.

מהם היתרונות של גמ"ח לציוד לחתונה?

ראשית, החיסכון בעלויות הוא משמעותי והפערים גדולים מאוד. על ידי השכרה דרך גמ"ח, זוגות יכולים לחסוך בין 30-70% על פריטי וציוד לאירוע שלהם כמו החופה, מקומות ישיבה, קישוטי שולחן, כלי שולחן וסכו"ם ועוד. הפחתה זו בעלויות יכולה לעשות הבדל מהותי, במיוחד כאשר תקציבי החתונה מצומצמים.

בנוסף, ניתן להקצות את הכסף שנחסך לתחומים חשובים נוספים כמו קייטרינג או צילום, ולשפר את חווית החתונה הכוללת ללא מאמץ כלכלי כבד וזה למה אופציה זו אטרקטיבית עבור זוגות רבים בארץ.

יתרון מרכזי נוסף הוא תחושת הקהילה והתמיכה שמגיעה עם השימוש בגמ"ח. ארגונים אלו פועלים לרוב ללא מטרות רווח, תוך הסתמכות על תרומות ומתנדבים. גישה קהילתית זו מטפחת רוח של נתינה וקבלה בתוך הקהילה, מחזקת קשרים חברתיים. זוגות השוכרים מגמ"ח חשים לעתים קרובות קשר עמוק יותר לקהילה שלהם, בידיעה שכספם חוזר לתמיכה באחרים במצוקה.

מלאי עצום של פריטים רבים זמינים. בגמ"ח מציעים בדרך כלל מגוון רחב של ציוד לחתונה, מפריטים בסיסיים כמו שולחנות וכיסאות ועד לפריטים מיוחדים יותר כמו אורות דקורטיביים וסידורי פרחים. מבחר זה ממש כמו אצל הספקים החיצוניים, זוגות יוכלו למצוא בדיוק את מה שהם צריכים ליום המיוחד שלהם. יתר על כן, בגמ"ח גמישים יותר בתקופות השכרה ויכולים להיענות לבקשות של הרגע האחרון, מה שלא תמיד אפשרי עם חברות השכרה מסחריות.

מתנדבי גמ"ח רבים עושים את המאמץ הנוסף כדי לסייע לזוגות, מציעים עצות ועוזרים בהתקנה והסרה של ציוד. רמת שירות זו יכולה להקל חלק מהלחץ הקשור בתכנון חתונה, ולאפשר לזוגות להתמקד יותר בהנאה מהיום המיוחד שלהם. בסך הכל, היתרונות של שימוש בגמ"ח לציוד חתונה ברורים, ומציעים חיסכון בעלויות, תמיכה בקהילה, מגוון ושירות מותאם אישית.

כיצד יכולים מארגני אירועים קטנים ליהנות מהשכרת ציוד של גמ"ח?

מארגני אירועים קטנים יכולים להפיק יתרונות משמעותיים משימוש בהשכרת ציוד של גמ"ח. אחד היתרונות העיקריים הוא נוחות השירותים. השכרת ציוד לאירועים קטנים כמו מסיבות יום הולדת או מפגשים משפחתיים דרך גמ"ח יכולה להוזיל משמעותית עלויות. למשל, השכרת שולחנות, כיסאות וקישוטים בסיסיים יכולה לנוע בין 200-500 שקלים, בעוד ששירותי השכרה מסחריים עשויים לגבות סכום כפול או משולש. סבירות זו מאפשרת ליחידים לארח אירועים בלתי נשכחים מבלי להגביל את התקציבים שלהם.

אבל זה ממש לא רק החיסכון, גמ"חים רבים מבינים את הצרכים הייחודיים של מארגני אירועים קטנים ומספקים תנאי שכירות גמישים. בין אם מדובר בהשכרה לטווח קצר לכמה שעות או לתקופה ממושכת לאירועים מרובי ימים. הפרויקט גדל מיום ליום ובקרוב יושק אפילו אתר מקצועי שבו ניתן יהיה לתאם ולתכנן תאריך ולהזמין את הציוד. בזכות חברה לבניית אתרים אשר עשתה איפיון של קהל היעד שאלו לרוב הזוגות הצעירים ובעלי השמחות והתאימו את הצרכים שקורים בשטח על פי הפידבקים של צוותי הגמ"ח.

גישה למלאי של ציוד מגוון היא יתרון משמעותי נוסף וזה מסיר סופית את החשש להשתמש בשירותי גמ"ח כי אם עד עכשיו מארגני אירועים קטנים לרוב היו דורשים פריטים ספציפיים כדי ליצור אווירה או נושא מסוים. בגמ"ח מציעים בדרך כלל מגוון ציוד, כולל מקומות ישיבה, תאורה, מערכות סאונד ואלמנטים דקורטיביים. מבחר מגוון זה מאפשר למארגנים להתאים אישית את האירועים שלהם להעדפותיהם המדויקות. יתר על כן, מכיוון ש-גמ"ח מעדכנים לעתים קרובות את המלאי שלהם בזכות תרומות, המארגנים יכולים למצוא פריטים ייחודיים ואיכותיים שאולי לא יהיו זמינים דרך חברות השכרה מסחריות.

האופי הקהילתי של הגמ"ח יכול לשפר את חווית תכנון האירוע. גמ"ח רבים מנוהלים על ידי מתנדבים אשר נלהבים לעזור לאחרים. רוח קהילתית זו יכולה לתרגם לשירות לקוחות יוצא דופן, כאשר מתנדבים מציעים עצות וסיוע יקרי ערך לאורך תהליך ההשכרה. מארגנים יכולים ליהנות מהאפליקציה המותאמת אישית הזו

שיקול מרכזי נוסף הוא טווח ומצב הציוד הזמין. חיוני לבדוק את הציוד מראש כדי לוודא שהוא עומד בתקנים ובדרישות.

חלק מה-גמ"חים עשויים להציע מגוון רחב של פריטים, בעוד שאחרים עשויים להתמחות בסוגים מסוימים של ציוד. כדאי לוודא שיש בגמ"ח את הפריטים הספציפיים הנדרשים לאירוע מושלם.

עלות ותנאי תשלום הם גם גורמים חשובים שיש לקחת בחשבון לפני שמפיקים אירוע. בעוד שהגמ"חים בדרך כלל זולים יותר משירותי השכרה מסחריים, עדיין חשוב להבין את מבנה התמחור וכל עמלה נוספת שעשויה לחול על העלות הכוללת, כולל הפקדות, דמי משלוח או קנסות בגין איחור בהחזרות. הבנת התנאים הללו מראש יכולה לעזור לתקצב בצורה יעילה יותר ולהימנע מכל הוצאות בלתי צפויות.

שירות לקוחות טוב יכול לעשות הבדל משמעותי בחוויית ההשכרה. בבחירת גמ"ח להשכרת ציוד לאירועים, חשוב להתייחס למוניטין ולאמינות, מגוון ומצב הציוד, עלות ותנאי תשלום ורמת השירות שהלקוחות מקבלים. על ידי התחשבות בגורמים אלו, תוכלו לבחור גמ"ח שעונה בצורה הטובה ביותר על הצרכים שלכם ותורם לאירוע מוצלח וכמעט נטול ממתח ולחץ.