איזה מייבש מגבות לאמבטיה מומלץ לקנות?

מערכת שורש  כח אדר ב, תשפב  3/31/2022

רגע לפני שאתם ניגשים לקנות את מייבש המגבות שלכם, כדאי לכם לברר איזה מייבש מגבות מומלץ לבית שלכם
.......................

איזה מייבש מגבות לאמבטיה מומלץ לקנות?

צילום: freepik
אם פעם מייבש מגבות לאמבטיה, היווה מוצר פנאי ומותרות, הרי שכיום, יחד עם צריכת החשמל הנמוכה של מייבש המגבות והתחזוקה השוטפת השואפת לאפס, מייבשי המגבות הולכים וממלאים כל בית שיודע לפרגן לעצמו איכות חיים ולאפשר לעצמו להנות מחימום טבעי ויופי דקורטיבי במאמץ מינימלי.

מייבש המגבות, בנוסף להיותו מוצר חשמלי מחמם ומוסיף לנעימות הטבעית ולפינוק בני הבית, מהווה גם מוצר דקורטיבי בעליל, שמוסיף נוי ומפאר את חדר האמבטיה בשדרוג משמעותי. וזו הסיבה שכל כך רבים שואלים את עצמם טרם קניית מייבש מגבות: מה עדיף? איזה סוג של מייבש מגבות יתאים לבית שלהם, לאמבטיה שלהם, לתנאים שלהם? כיצד ניתן לענות על שאלת ההתאמה ולקבל מקסימום נוחות ויופי במינימום תקלות?

מייבש מגבות לאמבטיה מגיע בשלל סוגים וגוונים, תוכלו למצוא אותו במרכיבים שונים, כמו: זכוכית או במבוק. בחברות שונות, כמו: דלונגי או אטמור, במגוון תצורות, כמו: מייבש מגבות עומד, מייבש מגבות הנצמד לקיר, ובמגוון אופני פעולה, כמו: מחמם מגבות הידרוני, מייבש מגבות חשמלי ועוד.

אז מהו מייבש מגבות מומלץ?
רגע לפני שאתם ניגשים לקנות את מייבש המגבות שלכם, כדאי לכם לברר איזה מייבש מגבות מומלץ לבית שלכם וכיצד תדעו איזה סוג, צורה וחברה מתאימים לתנאים האישיים שלכם?

שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
מה המרחב העומד לרשותכם למייבש המגבות?
אם קיים מרחב גדול ומרווח, תוכלו לקנות מייבש חשמלי עומד. אך אם הקצתם מקום מועט עבור מייבש המגבות – אל דאגה! תוכלו לקנות מייבש מגבות הנתלה ונצמד אל הקיר ובכך חוסך מקום ומאפשר לכם ניצול מקסימלי של חלל והנאה מושלמת.

כיצד תרצו לשלב את מראה מייבש המגבות בחדר האמבטיה?
כדי לענות על שאלה זו, הביטו בחדר האמבטיה ובדקו – מאילו חומרים עיקרים עשויים אביזריה ומהו הצבע השולט בה. כך תדעו איזה גוון וחומר של מייבש מגבות מתאים לאמבטיה שלכם: זכוכית, נירוסטה, ניקל, במבוק ועוד.

מהי החברה המומלצת למייבש המגבות?
חשוב להבין כי לפני הכול יש לבדוק שהחברה עליה אתם מבררים עומדת בתווי התקן הישראליים ובטיחותית בשימוש אביזריה. לאחר מכן תוכלו לבחור מייבש מגבות מהחברות הנבחרות, בהתאם להתאמה ספציפית למראה, תצורת ושימוש מייבש המגבות.

מהו גודל המשפחה שלכם?
גודל המשפחה משפיע על רמת השלבים אותם אתם צריכים במייבש המגבות. ככל שהמשפחה גדולה, הרי שיותר מגבות יהיו בשימוש מחומם במקביל. לעומת זאת, משפחה קטנה אינה זקוקה לשלבים רבים מידי שיהיו מיותרים לה וללא שימוש פעיל.

מהי צריכת החשמל של מייבש המגבות?
מרביתם של מייבשי המגבות צורכים כמות מועטה של חשמל, כאשר בחלק מן המייבשים אף ניתן למצוא מווסתים אשר אחראים על רמת החשמל הנצרכת בהתאם לחום הייבוש.

כמה זמן ביום אתם משתמשים במייבש המגבות?
אם השימוש שלכם במייבש המגבות אינו גדול ומצטמצם לפעם או פעמיים ביום - אינכם זקוקים לאופציה הבאה. אך אם מייבש המגבות שלכם בא לשימוש מספר פעמים ביום, הרי שהמייבש מגבות המומלץ שלכם, יהיה כזה שמגיע עם טיימר מובנה המאפשר הפעלה לפי זמנים. כך, בכל עת תוכלו להנות ממגבות מחוממות וטמפרטורה נעימה בחדר האמבטיה.

האם יש לכם שקע בחדר האמבטיה?
אם אין לכם נקודת חשמל בחדר האמבט, תוכלו גם אתם להנות ממייבש מגבות, על ידי הפעלה של מייבש מגבות הידרוני, המופעל על בסיס מים חמים ומאפשר פעילות ללא תקעים או חוטי חשמל, תוך צריכה נמוכה וזולה.

טווח מחירים של מייבש מגבות
מהו מייבש מגבות מחיר? באיזה טווח נעים המחירים? מהו המינימום לקניה? הכול ועוד על מייבשי מגבות מחירים בפסקה הבאה.
מחיר, מתחיל מאזור ה380 ₪ במחיר זה תוכלו למצוא מייבשי מגבות בסיסיים, ללא תוספות ואלמנטים ובדרך כלל הם יהיו בעלי מוט אחד לשימוש יחיד.

עד היכן מחיר מייבש מגבות יכול להגיע? ובכן, המחיר יכול לטפס גם לרמה של כמה אלפים, הכול כמובן בהתאם לשדרוגים והאלמנטים הכלולים במייבש המגבות. המחיר הממוצע נע בסביבות ה1500 ₪ , כאשר במחיר זה ניתן למצוא מייבש מגבות מומלץ, עמיד, דקורטיבי ונעים להפליא.

לסיכום: מייבש מגבות הוא הדרך שלכם להפוך את חדר האמבט למקום שנעים, חמים ויפה להיות בו.
https://www.termostyler.co.il