גדר אילוף לכלבים – הכלי שיעזור לכם לאלף את הכלב

מערכת שורש  ח אב, תשפ  7/29/2020

יש אביזרים שמאפשרים לנו להקנות לכלב הרגלים, ולאחר תקופת מה של הסתגלות נוכל להפסיק את השימוש בפריטים הללו. וזאת כיוון שהכלה קנה את הכללים שלמדנו אותו
.......................

גדר אילוף לכלבים – הכלי שיעזור לכם לאלף את הכלב

לא תמיד קל לגדל חיית מחמד. הדבר כרוך בהשקעה של ממש לכל אורך הדרך. אמנם התקווה היא להצליח לרכוש את אמונו של הכלב ולטוות מערכת יחסים הולמת. כזו שהכלב מכיר בה את מקומו ויודע לציית היטב לכל הוראה. אבל הדרך להשגת המטרה הזו עשויה להיות ארוכה ומאתגרת. כמובן שהדבר משתנה בין כלב אחד לאחר, בין גזעים שונים של חתולים, ותלוי גם בגיל של הכלב. גם הניסיון שלכם בגידול כלבים משפיע על העניין.

לדעת כיצד לאלף את הכלב

כדי להקל על תהליך האילוף נכון להצטייד באבזור מתאים. כזה שיאפשר לכם לאלף את הכלב בינה, ולהרגיל אותו להרגלי החיים אותם אתם רוצים להנחיל ולקבוע אצלכם בבית. אך מעבר לכך – אתם צריכים ללמוד את הנושא ולדעת מה עליכם לעשות. ככל שאתם תהיו עקביים יותר, ככל שתהיו יותר ברורים עם עצמכם ונחושים בדעתכם, כך תוכלו להצליח בתהליך האילוף. מסיבה זו כדאי מאוד לקבל הכוונה ממאלף מקצועי וללמוד איך להורות הוראות לכלב. רק כך תוכלו להצליח בתהליך ולעבור אותו באופן מהיר.

מה יוכל להועיל?

קיימים אביזרים ייעודיים אשר נועדו להקל על מגדלי חיות מחמד. בין היתר ניתן למצוא פריטים אשר מאפשרים לבעלי חיות מחמד לאלף את החיות שלהם בצורה נוחה יותר. אחד הפריטים המוכרים הוא גדר אילוף לגורים. כאשר אנחנו מעוניינים לקבוע גדולות לכלב שלנו, כאשר אנחנו רוצים להסביר לו עד לאיפה הוא יכול להיכנס, ומאיזו נקודה והלאה אין לו דריכת רגל, עלינו להיעזר בגדר אילוף לכלבים. הגדר הזו מציבה את הגבול באופן מוחשי ומאפשרת לנו להציג אותו בפני הכלב בצורה ברורה מאוד.

לתרגל ולהתרגל

יש אביזרים שמאפשרים לנו להקנות לכלב הרגלים, ולאחר תקופת מה של הסתגלות נוכל להפסיק את השימוש בפריטים הללו. וזאת כיוון שהכלה קנה את הכללים שלמדנו אותו. זה גדר אילוף וגם כלוב, מחסום וכדומה. כל אלו מאפשרים לנו להשיג שליטה על הכלב ולמנוע ממנו לבצע פעולות בלתי רצויות. במידה והצלחנו לאלף אותו טוב, ולהקנות לו את הכללים שלנו בצורה הנכונה, הרי יש לנו את היכולת להפסיק את השימוש בגדר האילוף או בפריטים האחרים שנעזרנו בהם, ולשמור על הכללים שהקנינו באופן עקבי. כי במרבית המקרים הכלב מעוניין לרכוש כללים, וחפץ להיות נאמנן לאדוניו. כל זאת רק אם אנחנו זוכרים להתנהג כמו מנהיגים ושומרים על הירארכיה נכונה בבית. כך גדל הכלב בצורה הטובה והרצויה.

המאמר נכתב באדיבות האתר Petway שמספק ציוד ומזון לבעלי חיים עם אפשרות משלוח לכל הערים ברחבי המדינה.