הקשר בין האתר שלכם לבין תדמית העסק

מערכת שורש  יד שבט, תשעח  1/30/2018

צריך להתייחס לאתר של העסק כאל חלון ראווה, בדיוק כמו חלון ראווה ססגוני ומושך שתמצאו בכל מתחם עסקי או מסחרי באשר הוא
.......................

הקשר בין האתר שלכם לבין תדמית העסק
ההחלטה להקים עסק משלכם לא הייתה קלה, וגם הדרך להשקת מוצר הבכורה או ללקוח הראשון הייתה רצופה מכשולים. אלא שאתם עדיין מנסים לאתר את הדרך האידאלית להגיע ללקוחות רבים אחרים שלא ממש מודעים לקיומכם. היום כבר אין ספק שבניית אתר אינטרנט היא צעד מתבקש ואחד המרכיבים הבסיסיים בכל תכנית שיווקית באשר היא. מצד שני, גם לא לכולם ממש ברור איך עושים את זה, איך ייראה האתר ועד כמה הוא ישפיע על תדמית העסק שלכם.

הפנים של העסק
חברות בניית אתרים יודעות היטב את מה שגם בעלי עסקים כבר מבינים היום. אתר האינטרנט של העסק הוא לא פחות מאשר כרטיס ביקור שמגיע לקהל רחב מאוד, גם אם אתם לא מסתובבים עם פתקים בארנקים ומחפשים מתעניינים שיצרפו את הכרטיס שלכם לאוסף שלהם. במובנים רבים אפשר להתייחס לאתר של העסק כאל חלון ראווה, בדיוק כמו חלון ראווה ססגוני ומושך שתמצאו בכל מתחם עסקי או מסחרי באשר הוא. אם כן, בניית אתר תדמית מחייבת תכנון ודיוק כדי שהתוצאה הסופית תהיה אטרקטיבית ותסקרן את הלקוחות הפוטנציאליים שעדיין לא מכירים אתכם אבל בקרוב מאוד ישתמשו בשירותים ובמוצרים שלכם.

מאיפה מתחילים?
לפני שניגשים למלאכת בניית האתר וגם לפני שבוחרים חברה מקצועית לבניית אתרים, נסו לקבוע לעצמכם כמה כללי משחק בסיסיים. זה הזמן להגדיר את מטרת האתר, לזהות את קהל היעד שלכם ולהתחיל לתכנן את מפת האתר. האם תרצו להציג תמונות של מוצרים או סרטון שמדגים את השימוש בהם? האם תספרו ללקוחות איך השירות שלכם הועיל ללקוחות קודמים או שמא תנהלו בלוג ובו תציעו טיפים חשובים שיעזרו להם? יש לכם לא מעט אפשרויות, שכל אחת מהן תקדם את האתר בדרכה שלה. לפני שתגלו איך בדיוק עושים את זה כדאי שתדעו לאן אתם מתכננים להגיע.

בוחרים חברה מקצועית
לאחר שהגדרתם את המטרות ואת הכיוון הכללי שלכם, הגיע הזמן להיכנס לפרטים הקטנים. בשלב הזה חשוב לבחור חברה מקצועית המתמחה בתכנון ובניית אתרים. כך יהיה גורם מיומן שיידע להציע תבניות המתאימות לכם, לבצע התאמות לאתר שלכם, להעביר את המסרים השיווקיים בצורה מדויקת ולהרכיב עבורכם מערכת פשוטה ונוחה לתפעול. השילוב בין כל אלה הוא זה שיעזור לכם לנהל את התוכן שלכם כמו שצריך ולקדם את האתר שלכם בצורה אורגנית, דרך מנועי החיפוש. מאחר ואלה הם הפנים של העסק, רק תכנון נכון, ביצוע מושלם וליווי מקצועי יאפשרו לכם להשיג את כל המטרות שהגדרתם אי שם, בתחילת הפסקה הקודמת.