חופשה באיטליה – 3 המקומות הטובים ביותר

מערכת שורש  כח תשרי, תשפא  10/16/2020

בשורה התחתונה, יש הרבה מה לעשות באיטליה, יש הרבה מטעמים שניתן לאכול, והרבה אתרי תיירות שניתן לבקר בהם
.......................

חופשה באיטליה – 3 המקומות הטובים ביותר

כשאתם יוצאים לחופשה באירופה המדהימה, אתם חייבים לעשות את שיעורי הבית שלכם. מדינת איטליה היא המדינה בין המרתקות באירופה, ובה יש המון מה לראות – החל מכדורגל משובח, אוכל מצוין, ועד אתרים מהממים. אז לאן לצאת היום? הנה שלושת המקומות המרתקים והאהובים ביותר באיטליה.

1) ספורט באיטליה – הכדורגל המצוין והאיטלקי

איטליה נחשבת כאחת ממדינות הכדורגל המרתקות ביותר, החל מסגנון המשחק המהיר, ועד להיסטוריית הכדורגל המרתקת. למעשה, הכדורגל התחיל את דרכו באיטליה עוד בשנות ה- 60. למדינת איטליה יש נבחרת מצוינת ומובחרת, ושלושה קבוצות מובילות (יובנטוס, מילאן, ואינטר) שזכו בשלל תארים וגביעים באירופה. למעשה, הקבוצות האלה כל כך טובות שהן זכו להערצה גדולה בכדורגל העולמי. אלפי ישראלים, ואלפי אנשים מכל העולם מגיעים למדינת אירופה מסיבה אחת ברורה - לזכות בהזדמנות נדירה לצפות בכדורגל מקרוב.

מחפשים חבילות ספורט לאיטליה יש לנו חדשות טובות עבורכם! בישראל, יש היצע וביקוש לספורט האיטלקי. לפיכך, הרבה מאוד אתרים הוקמו במטרה למכור חבילות ספורט לאיטליה וכרטיסי נסיעה למדינה הכי יפה באירופה. מעבר לכך, אתרים נוספים בישראל הוקמו במטרה להשוואת בין חבילות ספורט שונות.

2) הקולוסיאום הרומאי – עתיק ומרתק

הקולוסיאום הרומאי נמצא במדינת איטליה, ונחשב כאתר התיירות המרתק והעתיק ביותר ברומא, אליו הרבה מאוד תיירים מכל העולם נמשכים כמו מגנט. מדובר באמפיתיאטרון ענקי שנחשב כאומנות אדריכלית שמושכת לא מעט אומנים בתחילת דרכים, וכן גם כמה עשרות תיירים ישראלים. למעשה, מדובר באתר תיירות בין העתיקים ביותר במדינת איטליה שנבנה עוד בשנות ה- 80 לספירה. בשעות הערב המאוחרות, תוכלו לראות את הקולוסיאום בגוון זהוב צהוב, מראה מרתק ומהמם לעיניים. אם אתם נמצאים כבר ברומא, לא תרצו לפספס את המלאכה הרומאית שנחשבת כאחת המרתקות בעולם.

3) גלריית אופיצי – הגלריה העשירה ביותר בפירנצה

אם אתם חובבים אומנות, ויש לכם נטייה לצפות בגלריות מרתקות ומהממות, לא תרצו לפספס את זה. גלריית אופיצי נחשבת כגלריית האומנות העתיקה בעולם, כזאת שמושכת תיירים ואומנים לא רק מאיטליה אלה מכל העולם. באתר התיירות הזה, תוכלו לצפות באומנויות רבות שנאספו ע"י משפחת מדיצ'י. מעבר לכך, אם אתם אדריכלים לא תרצו לפספס את סגנון המבנה והגימור העתיק. למעשה, מדובר באחד מהמבנים העתיקים והמעניינים ביותר בעולם. אנחנו חייבים לציין, כל נסיעה לשם הפתיעה אותנו מחדש, מדובר בהשקעה שבאמת שווה את הכסף ואת הזמן שלנו.

לסיכום

בשורה התחתונה, יש הרבה מה לעשות באיטליה, יש הרבה מטעמים שניתן לאכול, והרבה אתרי תיירות שניתן לבקר בהם. כל אחד אוהב סגנון אחר, ולכן ציינו לכם את שלושת אתרי התיירות המוכרים, העתיקים, והמרשימים ביותר במדינת איטליה, אנחנו בטוחים שאחד מהם ימצא חן בעינכם. כל שנותר לכם, הוא פשוט רק לבחור. בחרו את המקום שאליו אתם מתחברים הכי הרבה, ובגוגל תוכלו למצוא עוד שלל מקומות מרתקים באיטליה. מקווים שהסיור שלכם ילך כמו שצריך, רק בהצלחה.