כך תרעננו את מראה הריצוף שלכם

מערכת שורש  יב שבט, תשעח  1/28/2018

אתם משקיעים את הזמן הדרוש בניקיון הבית, מעבירים סמרטוט מדי שבוע ומשלימים את הפעולה עם שאיבה יסודית. אלא שגם אחרי כמה שעות של עבודה הבית נראה נקי פחות ממה שציפיתם...
.......................

כך תרעננו את מראה הריצוף שלכם
אתם משקיעים את הזמן הדרוש בניקיון הבית, מעבירים סמרטוט מדי שבוע ומשלימים את הפעולה עם שאיבה יסודית. אלא שגם אחרי כמה שעות של עבודה הבית נראה נקי פחות ממה שציפיתם. האשמה כמובן לא בכם, ולמען האמת – אתם עשיתם הכל נכון. כמעט. מה שחסר כדי שהריצוף שלכם ייראה נקי באמת הוא צעד אחד משמעותי מאוד, כזה שכדאי לחזור עליו מדי כמה שנים. במילים אחרות, זה הזמן לבצע פוליש לריצוף שלכם. איך עושים את זה ומה חשוב לדעת? התשובה לפניכם.

לבד או באמצעות חברה?
באופן כללי אתם יכולים לבצע פוליש בעצמכם, אם כי מדובר במשימה די מורכבת. אפשר לפשט אותה אם תרכשו מכונת פוליש, אבל לפני שתשקיעו סכום כסף לא מבוטל בהוצאה הגדולה הזו תצטרכו לוודא שיש לכם מקום עבורה. זו לא מכונה קטנה שתיעלם מתחת לכיור או בארון השירות, אלא כלי מורכב וגדול שלא משתלב עם אף פריט עיצוב בבית. ללא המכונה תצטרכו לקרצף, לשפשף, לנקות היטב כל אריח ולהבריק כל מרווח בין האריחים השונים. וזו רק ההתחלה. עם זאת, חברת פוליש יכולה להקל עליכם משמעותית ולהעמיד לרשותכם צוות מקצועי עם מכונה חזקה וטובה שתתאים בדיוק לצרכים שלכם.

מה חשוב לדעת מראש?
בין אם תבחרו לעשות את זה לבד ובין אם תפקידו את המשימה בידיה של חברה מקצועית, מומלץ לבדוק היטב את סוג הריצוף שלכם ולבחור את סוג הפוליש. זו נקודה חשובה משום שסוגי פוליש שונים מתאימים לאריחים שונים, ומה שנכון לטרצו לא ממש רלוונטי לשיש. דרך טובה לדעת איזה סוג רלוונטי עבורכם היא להתייעץ עם בעלי הניסיון, כאשר חברות הפוליש הן כמובן המומחיות כאן. עם זאת, רצוי להשקיע את הזמן גם בבחירת החברה המתאימה, ויש לנו גם כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא אותה ולקבל החלטות נכונות לכל אורך הדרך.

כך בוחרים חברה מתאימה
חברת פוליש טובה, כזו שתספק שירותי איכותי, תעניק יחס אישי ותבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, היא חברה שיש לה ניסיון רב בתחום. אתם יכולים לנסות ולאתר חברות קצת פחות מקצועיות או מוכרות לטובת מחיר מוזל יותר, אבל לא בטוח שזה הצעד הנכון עבורכם. למעשה, זהו המתכון הבטוח בדרך להשגת תוצאה רחוקה ממושלמת, ואין סיבה שתפקידו משימה חשוב כל כך בידיים לא מאוד מקצועיות. סקר שוק קצר, שיחה עם נציגי החברות השונות וגם בדיקת המלצות וחוות דעת של לקוחות אחרים, אלה הם המהלכים שיעזרו לכם לבחור את החברה המתאימה, את סוג הפוליש הנכון ואת הפתרון האידאלי לריצוף שלכם, ולמראה הדירה כולה.