6 בילויים עם הילדים לחופש הגדול

מערכת שורש  יח תמוז, תשעח  7/1/2018

זהו, החופש הגדול הגיע ואתם בוודאי מנסים למצוא את הדרך הטובה היותר להעביר עם הילדים שלכם את חודשי הקיץ.
.......................

6 בילויים עם הילדים לחופש הגדול
נראה לעיתים כי הילדים שלנו משעוממים וכל פעילות שאנו המבוגרים נציע להם - לא תראה כה אטרקטיבית עבורם.
אבל אם אתם רוצים להפתיע את הילדים שלכם בחופש הגדול, חשוב שתדעו כי בוודאי ישנן כמה פעילות שטרם ביצעם והנה 6 מהן:

1. Vr station - מציאות מדומה מקנה לילדים שלכם פעילות יוצאת דופן המנה להם תחושה שהם בממדים אחרים בכל זמן. הפעילות הכיפית אשר באמצעותה הילדים חווים מציאות מדומה במגוון מקומות, ממדים וזמנים, תאפשר לילדכם חוויה על חושית כיפית במיוחד שהם טרם חוו. כיום ישנם שני מתחמי Vr station עיקריים אשר בהם אפשר לבלות עם הילדים וחבריהם בכל זמן.

2. אסקייפ רום – דרך נוספת לבלות בחופש הגדול היא להגיע לכמה וכמה חדרי בריחה הנמצאים ברחבי הארץ הידועים גם בשמם: אסקייפ רום. חדרי בריחה מאפשרים שלל חדרים שמהם יש להחלץ וזאת באמצעות פתרון של חידות, פעילות שהילדים צריכים לבצע, פענוח כתבי סתרים ושיתוף פעולה. כיום ישנם שלל סוגים של חדרי בריחה ביניהם: חדרי בריחה פיראטים, חברי בריחה של שוטרים וגנבים, חדרים של סוכני מסוד ועוד.


3. טיול וניווט – אם אתם רוצים להציע לילדים שלכם להיכר את הארץ לתור אותה ולאהוב את המסלולים השונים תמיד תוכלו לצאת יחד עם ילדכם לחוויית ניווט. חוויה מסוג זה תספק לילדים את הכרת הארץ, קראית מפות את היכולת לנווט והכל על ידי מדריכים ובחברות המציעות חוויות ניווט לטיול לכל המשפחה.

4. חוג שחייה – סאפ, גלשן רוח, חסקה כולן דרכים ליהנות ממי הים הנעימים. כדי שהילדים שלכם ילמדו לשחות ולעשות זאת בצורה טובה או אפילו מקצועית: מומלץ לרשום אותם כבר עכשיו לחוג שחייה. חוג זה גם שומר על הכושר הגופני, גם מפתח יכולות מוטוריות והוא מקנה לילדים תחביב נפלא שיכול אף להפוך עם הזמן למקצוע.

5. פיינטבול – אחת הדרכים של ילדכם להוציא אנרגיה בימי החופש הגדול היא באמצעות חווית פיינטבול. חוויה זאת מגיעה אלינו מארצות הברית והיא מלאת אדרנלין. פיינטבול מאפשר לילדים להוציא אנרגיה וזאת על ידי הדמיה של לוחמה בשטח בנוי. הילדים מתחלקים לקבוצות ומנסים לכבוש יעדים באמצעות חליפות מיודות ורובי צבע מדליקים.


6. חווית קארטינג – מי שאוהב את הספורט המוטרי יכול להגיע למסלולי קארטינג עם ילדים. במסלולים הנמצאים בכל ישראל אפשר ליהנות מנהיגת אקסטרים עם הילדים, תחרויות נהיגה, מביצועים ייחודים שנעשים באמצעות מכוניות קארטינג.

מאמר בחסות אניגמה