5 סימנים שמערכת הזוגיות לא בריאה

מערכת שורש  כו תמוז, תשעח  7/9/2018

זה נכון, את עדיין אוהבת אותו ותמיד חלמת על עתיד משותף עם בן הזוג – אבל אם כל הסימנים מראים כי הוא לא מעוניין, זה הזמן לפנות לשירותים של יועץ זוגי
.......................

5 סימנים שמערכת הזוגיות לא בריאה
מערכת היחסים שלך תמיד הייתה מה שרצית, בן הזוג שלך הרעיף עלייך תשומת לב, פינק אותך במתנות ותמיד ידע לעשות את הדבר הנכון והטוב ביותר עבורך ועבור הקשר שלכם.
עם זאת ישנם רגעים לעיתים רגעים לא מעטים שבהם את מרגישה שאת פשוט חייבת להיפרד מבן הזוג גם אם יש לך חששות, גם אם את עדיין מלאת רגשות איליו וגם אם את מפחדת מה'לבד'. אז אם אתם מבולבלת חשוב שתדעי מהם הסימנים לכך שהמצב לא טוב-

התעלמות – אם בן הזוג מתעלם ממך מבלה זמן רב בלעדייך, מעדיף את החברים שלו רוב הזמן אינו נותן לך את תשומת הלב שאת רגילה לקבל ממנו וחומק מהבית פעמים רבות ללא סיבה מוצדקת: סימן שאת צריכה להיפרד ממנו. ברגעים כאלה חשוב לנסות גם להבין מה גורם לבן הזוג להתעלם ממך, יכול להיות שישנה סיבה שהוא מרגיש שהוא לא רוצה את קרבתך וחשוב לנסות לברר את העניין לפני הפרידה גם באמצעות יעוץ זוגי.

הזנחה – אם בעבר נהג בן הזוג לקחת אותך למסעדות טובות, לצאת אתך לשופינג, לרכוש לך מתנות מתחשבות, לשאול איך עבר יומך ולפנק אותך, וכעת הוא אינו מפרגן לא מתעניין ובטח שלא מפנק: ייתכן שהוא פשוט כבר לא מעוניין בך או במערכת היחסים שלכם. אם מדובר במערכת יחסים קצרה, אנו ממליצים לעבור אל בן הזוג הבא ופשוט להתנתק. אם את מרגישה שאת רוצה לדעת יותר ואת נמצאת במערכת יחסים משמעותית, שימו לי כי כיום תכלי ליהנות משלל שיטות של יעוץ זוגי טוב שיאפשר לכם לעבור יחד את המשבר.

חציית גבולות אדומים – מערכות יחסים הן כאלה שתמיד מתחילות עם ניצוצות, 'פרפרים' בבטן וכינורות שמנגנים בלב. אבל כאשר מערכת היחסים הופכת לעכורה, אם ישנם ריבים בלתי פוסקים ואף חציית גבולות אדומים כמו אלימות מילולית, כלכלית או פיזית: זה הסימן שאת חייבת לסיים את מערכת היחסים ואף לפנות לסיוע של הרשויות השונות בעת הצורך.

התעניינות בבני זוג חדשים – אם את שמה לב שכעת יותר ויותר אנשים אחרים מוצאים חן בעינייך, אם את מרגישה שאין לך סיפוק במערכת היחסים וכי גם בן זוגך 'פוזל' לעיתים קרובות לצדדים: סימן שמערכת היחסים מיצתה את עצמה. ברגעים כאלה חשוב לדעת כיצד ממשכים הלאה, אם בכלל.

בילוי זמן בנפרד - כאשר אתם מבלים זמן רב בנפרד עם החברים, המשפחה או אפילו בתוך חלל משותף, סימן שאתם פשוט לא רוצים אחד בחברתו של השנייה ומחפשים דרכים להתחמק. נסו להבין מדוע וכיצד תוכלו לחזור לימים של בילויים ומתן תשומת לב אחד לשנייה.
חוסר בטחון - גם חוסר בטחון המערכת היחסים, הרגשה כי הוא לא נאמן ורגשות של חוסר יציבות הן כאלה שדורשות בחינה מחדש של מערכת היחסים או לפחות סיוע של יעוץ זוגי.